Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

κουτσοφλέβαρος


skouliki.JPG





Ευτυχώς τελειώνει...

Δυο μέρες λιγότερες πληρωνόμαστε νωρίτερα, δυο μέρες  απεργία πληρωνόμαστε λιγότερο.

Όσους βρίσκω (έξω από την ΑΔΕΔΥ)  θεωρούν ότι αν πεθαίναμε όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι, την επόμενη μέρα  η χώρα θα γνώριζε την οικονομική της ανάσταση.

Δήλωσα στο εγγόνι μου , στα παιδιά και στα βαφτιστήρια ότι τα Χριστούγεννα δεν έχει δώρο  , και το Πάσχα που έρχεται, το δώρο που θα έπαιρναν τους το πήρε ο κακός ο Λύκος Αλμούνια από την τσέπη μου.

Σταμάτησα να κινώ το αυτοκίνητο, καλημερίζω πια τους ταβερνιάρηδες έξω από το μαγαζί τους  και η σχέση μου με τον μπακάλη είναι στο χαρτί υγείας γιατί δεν έβγαλε ακόμα φύλλα η Μουριά.

Εφημερίδα διαβάζω στο ίντερνετ,  περιμένω να αποκλεισθεί ο Ολυμπιακός να κόψω το Νόβα, μετράω τα ψιλά στο τασάκι γιατί εδώ και καιρό τόχω κόψει το άτιμο, το έξοδο πολυτελείας.

Στις αϋπνίες μου νοιώθω ένοχος που έκανα τόσα χρόνια μάθημα σε σχολείο και πληρωνόμουνα, για να κάνω ένα λαό ολόκληρο σήμερα να στενάζει.

Πιθανά, νεώτερος σαν τραβεστί, μετά σαν τοκογλύφος και σήμερα σαν χρηματιστής, να ήμουν πιο αξιομνημόνευτο και λιγότερο ανώφελο μέλος αυτής της κοινωνίας.

Το επόμενο βήμα μου είναι να προτείνω να κλείσουμε πια τα σχολεία γιατί είναι άχρηστα.Δεν κάνει κανείς καθηγητής χρήσιμη δουλειά, κανείς μαθητής δεν θέλει να πάει σχολείο, κανείς γονιός δεν πιστεύει ότι κάτι γίνεται εκεί στους τέσσερις τοίχους.Επί πλέον πετρέλαια, φώτα, τηλέφωνα , καθαρίστριες, φωτοτυπίες.Αν κοπούν όλα αυτά, τότε θα μας δώσουν και τα 262.234.276,22 ευρώ δάνειο να ορθοποδήσουν  οι τράπεζες και να μη τις υποβαθμίζει η Σακς σε βββ-. Τόσα χρόνια οι κακομοίρες, που πληρώνουν τόκο στο μισθό μου 0,1 % και μου χρεώνουν την κάρτα με 15%  δεν μπόρεσα να τις βοηθήσω.Ας τα κρατήσουν όλα λοιπόν και δεν ξαναπάω στο ΑΤΜ-τι θα μείνει εξάλλου εκεί μέσα;

Στους φίλους δεν δηλώνω πια Δημόσιος υπάλληλος γιατί ντρέπομαι. Διαδίδω (την αυριανή πραγματικότητα) ότι ζω με τη σύνταξη των 500 ευρώ της μάνας μου και τσιμπάω και κάτι από τη σύνταξη της πεθεράς.Και οι δυό χήρες, από μη δημόσιους υπάλληλους, χωρίς εφάπαξ.

Μόλις κλείσουν τα σχολεία, θα κάψουμε τις εφορίες, τα κέντρα υγείας, τα υπουργεία, τα τελωνεία και τα διόδια.

Μετά, τους επιζώντες ΔΥ, θα τους πάμε στο Λαύριο γιατί οι λαθρομετανάστες ελπίζω να "σωθούν" πρώτοι, λόγω πείνας.

Κατόπι, παρακαλώ όλους αυτούς τους εμπόρους, τραπεζίτες , επαγγελματίες, εργολάβους, αεριτζήδες, που τόσα χρόνια στήριζαν την εθνική οικονομία που κατέστρεφα εγώ , να μου φέρνουν την ελεημοσύνη τους.

Θα είμαι εκεί , ελπίζω μαζί με το πρόεδρο της ΑΔΕΔΥ, της ΟΛΜΕ και άλλων τηλεαστέρων για να με αναγνωρίσουν.(Προτιμώ τσίπουρο με γλυκάνισο.)

Κουτσοφλέβαρος υπάρχει. Κουτσοχρονιά πότε θα γίνει; (δηλαδή χωρίς 12ο , 11ο , 10ο μισθό και βγάλε....)

Δεν υπάρχουν σχόλια: