Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

Η βόμβα που όλοι (σχεδόν…) ήθελαν να βάλουν.

1048308_b.jpg



Πρώτη είδηση από το πρωί , παραμονή της οικονομικής, πολιτικής,κοινωνικής σημασίας ομιλίας Καραμανλή στη ΔΕΘ για το αν έχουμε ή όχι εκλογές πρόωρα ή κανονικά, ο θόρυβος με συντάραξε και με αποπροσανατόλισε.
Ο ναός του χρήματος, παράρτημα Ελλάδας, ανατινάχτηκε από τρομοκράτες και σήμερα θα μείνει κλειστός.
Η πρώτη μου σκέψη ήταν αυθόρμητα: «… να αγιάσει το χέρι τους».
Χιλιάδες εργαζόμενοι έχασαν τη δουλειά τους, χιλιάδες επαγγελματίες έκλεισαν τα μαγαζιά τους, χιλιάδες αγρότες πετάνε απούλητη τη σοδειά τους και παρέα στον καημό τους έχουν από την μια τα κροκοδείλια δάκρυα των κυβερνητικών οικονομικών επιτελείων και από την άλλη την άνοδο του γενικού δείκτη του Χρηματιστηρίου με οδηγό τις τράπεζες.
Ποιοι  παίζουν στο χρηματιστήριο με ποιανού λεφτά;
Παίζουν οι συνοδοιπόροι του Χριστοφοράκου, οι συνφαγοπότες των δημοσίων έργων, ο δημόσιος γιατρός που ζητάει από την κόρη μου φακελάκι να την ξεγεννήσει στο Αλεξάνδρα, ο γιατρός που ζητάει φακελάκι να χειρουργήσει τον πατέρα μου, ο ιδιαιτερατζής που τα παίρνει από τα δημόσια σχολεία, ο εφοριακός που τα παίρνει από τον επαγγελματία, ο υπάλληλος της πολεοδομίας που πήρε το «γρηγορόσημο» να μου βγάλει την άδεια.
Παίζουν οι τράπεζες που με δανείζουν με 17% ενώ η μισθοδοτική μου κατάθεση είναι άτοκη, παίζει το ΙΚΑ και το Μετοχικό ταμείο τα λεφτά των εισφορών μου, παίζει ακόμα και ο ταξιτζής την διπλο-τριπλοκούρσα που μου έπαιρνε τόσα χρόνια που εγώ βιαζόμουν. Παίζει  ακόμα και η κυβέρνηση την αύξηση 1,5% που θα έπαιρνα και δεν μου έδωσε.
Παίζουν οι υπαίτιοι της παγκόσμιας κρίσης με τα λεφτά αυτών που εξαθλιώνουν, παίζουν οι αιμοσταγείς γιάπηδες με τα λεφτά των δουλεμπόρων του τρίτου κόσμου που θαλασσοπνίγουν  μετανάστες στη Μεσόγειο.
Νομίζω όμως ότι και η τελική μου σκέψη είναι «…να αγιάσει το χέρι τους».
Αύριο θα ξανασκεφτώ σαν ώριμος πολίτης. Σήμερα αφήστε με να χαίρομαι σαν μικρό παιδί!

Δεν υπάρχουν σχόλια: