Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

τι περιμένω από τον νέο υπουργό παιδείας

1.Αύξηση του μισθού μου ώστε να μου καλύπτει τις αυξανόμενες ανάγκες μου.

2.Λιγότερες ώρες διδασκαλίας γιατί με αυτές που κάνω νοιώθω πλήξη.

3.Αύξηση σχολικών διακοπών για εξοικονόμηση ενέργειας στα σχολεία.Μεγάλο το έξοδο ιδιαίτερα τον χειμώνα όταν λειτουργούν.

4. Τέλεια σχολικά συγγράμματα έτσι ώστε να τα διαβάζουν τα παιδιά να τα καταλαβαίνουν όλα και να μη με ενοχλούν με ερωτήσεις.

5.Τέλεια σχολικά συγγράμματα έτσι ώστε να μην είναι απαραίτητο να λέω τίποτα προφορικά, γιατί μεγάλωσα και βραχνιάζω όταν μιλάω.

6.Δωρεάν γρήγορο ίντερνετ σε αντικατάσταση του δωρεάν αργού που καταργήθηκε.

7.Να επιτραπεί το κάπνισμα στα σχολεία έτσι ώστε οι καθηγητές που ξεμένουν να μπορούν να κάνουν τράκα από τους μαθητές.

8.Να επιτραπεί η χρήση του κινητού και η βιντεοσκόπηση από τους μαθητές του σχολικού μαθήματος αντί να κρατάνε βασανιστικές και χρονοβόρες σημειώσεις.(think earth-save paper)

9.Λίγο πιο ελλαστικό ωράριο -τι πα να πει δηλαδή 8:30-2:30, αν κανείς άλλος δεν είναι σχολείο;

10.Να μπορώ να ζητάω ότι θέλω όποτε το θέλω και να το έχω, χωρίς να είμαι αναγκασμένος να κάνω δαπανηρές απεργίες.

11.(Επειδή δεν μου αρέσουν οι δεκάλογοι) να εκλέγεται ο υπουργός παιδείας από την εκπαιδευτική κοινότητα, να εκλέγεται ξεχωριστός υπουργός θρησκείας από τον κλήρο  και η θητεία του να διαρκεί όσο μου κάνει τη χάρη.(Κάτω η πρωθυπουργική αυθαιρεσία ο ΥΠΕΠ  στα σχολεία ο ΥΠΕΘ στην εκκλησία)

1 σχόλιο:

drotziokos είπε...

Φίλε, Πάνο,
Διάβασα με προσοχή το κείμενό σου και σου λέω πως δεν πετυχαίνει ακριβώς το στόχο του που εγώ θεωρώ ότι έχει.
Είναι πολύ δύσκολο για κάποιον να αντιληφθεί, διαβάζοντας το κείμενό σου, τι ακριβώς θέλεις να πεις και πού το...πας.
Είμαι σίγουρος πως κατάλαβες τι λέω και τι εννοώ!
Ένας καλοπροαίρετος φίλος